marți, 31 martie 2009

Victima doctorului „Taie-penis” isi intelege sotia care l-a parasit

Ion Jiga, victima doctorului Naum Ciomu, e la
pământ. Soţia sa a intentat divorţ, după patru ani în care soţii Jiga au trecut printr-un adevărat coşmar. Bărbatul, în vârstă de 38 de ani, ne-a declarat că Ciomu i-a luat şi “stropul de bucurie” pe care îl mai avea, adică familia.

“Suntem în divorţ”, ne-a declarat cu tristeţe Ion Jiga, bărbatul căruia medicul
Naum Ciomu i-a secţionat penisul în trei părţi. “Ciomu m-a nenorocit o dată
, în urmă cu patru ani, şi a doua oară acum, când soţia mea a intentat divorţ. Acest om mi-a luat şi stropul de bucurie pe care îl mai aveam: soţia şi fetiţa”, ne-a spus Ion Jiga.

Victima lui Ciomu spune că gestul soţiei sale nu l-a luat prin surprindere. “Am căzut amândoi de acord să divorţăm. Nu am fost luat prin surprindere. O înţeleg şi o respect în continuare. Asta e, dra-goste cu de-a sila nu se poate. Trebuie să merg înainte”, a adăugat Jiga. Liliana Cecilia Jiga a introdus acţiunea de divorţ la începutul acestui an, azi urmând să se desfăşoare cel de-al doilea termen.

În ceea ce priveşte, procesul pe care Ion Jiga i l-a intentat doctorului Ciomu şi care tărăgănează de patru ani, bărbatul ne-a spus că s-a săturat până peste cap de amânările justiţiei. “M-am săturat atât de mult de acest proces, încât n-am cuvinte să mai spun. Acum, sunt atât de supărat, încât chiar nu mă mai interesează acest proces. Sunt distrus, oricum”, ne-a mai spus Ion Jiga.

"Le-am propus o soluţionare amiabilă"

Avocatul lui Ion Jiga, Mihai Olariu, ne-a declarat că Liliana Cecilia Jiga “a solicitat în instanţă desfacerea căsătoriei din vina soţului, invocând motive clasice, de genul nepotrivire de caracter. Vom vedea în instanţă ce va susţine exact doamna. Eu le-am propus o soluţionare amiabilă, însă cei doi soţi nu s-au înţeles”.

Se ştie însă că soţii Jiga sunt înglodaţi în datorii, din cauza tratamentelor medicale şi chirurgicale la care Ion Jiga a fost supus în nenumărate rânduri. De asemenea, aşa cum arată şi rezultatul expertizei solicitate de instanţă, Ion Jiga nu mai are funcţie sexuală, deci nu mai poate întreţine relaţii sexuale
, acesta fiind un motiv important pentru divorţ.

Erau împreună din vara lui ‘99

Ion Jiga şi soţia sa au trăit o frumoasă poveste de dragoste, aşa cum ne-au povestit chiar ei într-un interviu mai vechi, pe vremea când nu se punea problema divorţului. În urmă cu aproape nouă ani, tânărul Jiga, pe atunci de 28 de ani, o cunoştea pe cea pe care şi-a dorit-o alături “la bine şi la rău”.

“Lucram amândoi în acelaşi loc. Aşa mi-am cunoscut soţia. De cum am văzut-o mi-a plăcut totul la ea. Zâmbetul care-i lumina faţa, ochii, totul. Mi-am luat inima
în dinţi şi am invitat-o la o cafea. Ne-am simţit foarte bine împreună. Şi au urmat alte întâlniri”, ne-a povestit Ion Jiga. Soţia lui ne mărturiseşte că nu a fost dragoste la prima vedere, dar în timp a fost învăluită ca într-o vrajă.

“Ce mi-a plăcut cel mai mult la el? Era sincer şi mă simţeam protejată. Avea atâta grijă de mine”. S-au cunoscut în 11 iulie 1999, iar la sfârşitul lui octombrie se mutau deja împreună. În vara lui 2000 cei doi tineri hotărăsc să se căsătorească mai ales că era pe drum un bebeluş, o fetiţă dulce, care acum are 7 ani. Până la tragicul eveniment au fost un cuplu perfect. “Aveam în plan un băieţel”, ne-a spus Liliana cu lacrimi în ochi.

Procesul Jiga-Ciomu se judecă pe 30 aprilie

Tribunalul Bucureşti va relua în 30 aprilie procesul în care doctorul Naum Ciomu e judecat pentru vătămare corporală gravă. Avocatul lui Ion Jiga a cerut termen să studieze rezultatele expertizei din care rezultă că Jiga nu şi-a reluat funcţia sexuală.

Expertiza trebuie efectuată pentru a vedea cuantumul daunelor morale şi pentru a evalua răspunderea penală a medicului Naum Ciomu. Acesta fusese condamnat la un an de închisoare cu suspendare şi la plata a 125.000 euro daune morale şi 9.866 lei daune materiale.