duminică, 16 august 2009

Daminuţă: „Am probleme cu femeile”

Singura achiziţie a Rapidului din această vară vrea să ia titlul cu giuleştenii şi să-şi pună ordine în viaţa personală.

Rapidul se reuneşte astăzi, la Pro Rapid, în vederea pregătirii noului
sezon fot balistic cu o singură noutate în lot.

Cristian Daminuţă s-a înţeles cu şefii giuleşteni, iar aseară târziu, cele două părţi s-au întâlnit pentru a stabili ultimele detalii. Fundaşul de 19 ani va evolua în Giuleşti sub formă de împrumut, el fiind legitimat la Inter Milano.

„Am mai multe oferte
din ţară, dar Rapidul mi se pare cea mai tentantă. În principiu, transferul e făcut. Rămâne ca în această seară (n.r. - ieri) să batem palma. Nu mă interesează prea mult problemele financiare
de la Rapid
, pentru că salariul meu va fi plătit în continuare de Inter. Vreau să câştig titlul şi să joc constant
, pentru a mă întoarce la Inter în postura de candidat la un loc de titular”, ne-a declarat, ieri, Daminuţă.

„Mourinho mi-a spus că e important să joc”

Fostul timişorean a evoluat până acum la echipa a doua a Interului şi afirmă că a acceptat să revină în Liga I pentru a căpăta experienţă: „E foarte important să am meciuri în picioare, iar la echipa mare
a lui Inter era aproape imposibil să prind un loc de titular. Am avut o dis cuţie cu Mourinho în care mi-a spus că trebuie să merg undeva şi să joc, iar el va fi cu ochii pe mine. Mă simt pregătit 100% să fac faţă la Rapid. N-am mai lucrat cu Viorel Hizo, dar am prieteni care au fost sub comanda lui şi mi-au spus că e printre cei mai buni
tehnicieni din ţară”